Imię: Shun Nazwisko: Kazami Wiek : 15 Domena : Kasa : 6.050 $ Bakugany : Ingram[400G] Harpus[370G] Altair[700G] Masubass[700G] Jelldon[350G] Kosiarz Strachu[330G] Rycerz Aquosa[310G] Abis Omega[350G] Elfin[400G] Neo Dragonoid[400G] Helios[500G]
Supermoce Ingram: Siła Wiatru - Lśniące Cięcie: Przenosi 200 punktów z mocy przeciwnika do mocy Ingram Siła Wiatru - Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy Podział Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram Pancerne Zwycięstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy Pancerna Kopuła: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika
---------------------------------------------------------------------------
Supermoce Harpus: Burza Piór: Dodaje 200 punktów mocy Harpus Pierzasty Cios: Dodaje 100 punktów mocy Harpus Pancerna Kopuła: Dodaje 200 poziomu mocy Harpus i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika Szlachetny Zielony Wiatr: Odejmuje przeciwnikowi 150 punktów mocy i dodaje tyle samo do Harpus
--------------------------------------------------------------------------
Supermoce Altaira: Wirujący Spodek: Dodaje 200 punktów do Altaira Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira Błysk Pioruna (Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Altaira
--------------------------------------------------------------------------
Supermoce Macubasa: Bicz Łowcy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi Kompozycja Bitwy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi Mobil Niszczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi SANFEM: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi użyć karty otwarcia Zanurzenie: Anuluje działanie karty otwarcia Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi Błękitna Siła: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi Atak Sunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi SANFEM TR 2: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa Oburzenie: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala używać następnych
------------------------------------------------------------------------------------------------
Supermoce Elfin :
Zagłuszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus) Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas. Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na Subterre. Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin. Skrzydło Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin. (Ventus) Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2 razy tyle punktów ile on mu wcześniej zabrał. (Darkus) Księżycowa Tęcza: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin. (Darkus) Strzał Gwiezdnego Pyłu: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Supermoce Jelldona: Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia Ilitacja wody dodaje +250 punktów mocy i blokuje wszystkie wrogie karty otwarcia i SuperMocy na 1 atak! [nie da się zablokować] Niebieski Podstęp: Anuluje kartę otwarcia, i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Jelldona Mega Bańkowa Tarcza: Przenosi 400 punktów mocy z każdego przeciwnika do Jelldona Fuzja Mocy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy Jelldonowi --------------------------------------------------------------------------------------------
Supermoce Abis Omega : Suchy Świat: Przeciwnik nie może używać Super mocy Aquosa oraz przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Abisa Omegi
--------------------------------------------------------------------------------------------
Supermoce Kosiarza Strachu:
Slash Zero: Dodaje 80 punktów mocy Kosiarzowi Starchu. Pyrus and Darkus Correlation: Dodaje 100 G Darkusowi lub Pyrusowi, lecz tylko jeśli drugi bakugan jest w polu bitwy. --------------------------------------------------------------------------------------------
Supermoce Rycerza Aquosa:
Tsunami Wave: Pokonuje wszyskie bakugany poza Rycerzem. Aquos Javelin: Zamienia kartę otwarcia z jedną obok Water Refrain: W krótkim czasie nie pozwala przeciwnikowi używać supermocy Dive Mirage: Zmienia kartę otwarcia z kartą obok
------------------------------------------------------------------------------------------------
Supermoce Neo Dragonoida' Płonący Smok: Dodaje 200 punktów mocy do Neo Dragonoida. Płonące Tornado: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida. Tornado Ognia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je do Neo Dragonoida. Tarcza Ognia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. Tarcza Wybuchu: Anuluje supermoc przeciwnika. Bariera Tornada: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i anuluje jego karty supermocy. Cios Smoka: Przenosi z przeciwnika do Neo Dragonoida 400 punktów mocy. Smoczy Wojownik: Przeciwnik traci moc do jej bazowego stanu, a Neo Dragonoid zyskuje 600 punktów mocy Maksymalny Smok: Zabiera przeciwnikowi 500 punktów mocy i przenosi do Neo Dragonoida Pyrus Niszczyciel: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy, oraz dodaje 300 punktów do Neo Dragonoida.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Supermoce Heliosa Kwazar Ognia: dodaje 300 punktów mocy do Heliosa Maksymalny Kwazar: dodaje 400 punktów mocy do Heliosa. Strumień Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy mocy. Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika. Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika. Nova Defenser: zabiera 400 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 200 punktów Heliosowi. Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 200 punktów mocy i dodaje 400 punktów Heliosowi. Spiralna Moc: odwraca moc Heliosa i jego przeciwnika.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Karty Otwarcia: Karta Poziom niżej: obniża poziom mocy przeciwnika o 100 punktów mocy Poziom Wyżej:Dodaje 100 punktów mocy dla bakugana który użyje tej karty Reaktor Ventusa: dodaje 200pkt i odejmuje tyle samo przeciwnikowi Potęga Ventusa: Pozwala na wprowadzenie na pole kolejnego bakugana domeny Ventusa. Nie da sie zablokować. Bakugany z domeny Ventus zyskują po 100 punktów mocy. Odwrót: Trąba Powietrzna: Deszcz Meteorytów:e
|