Imię: Dan Nazwisko: Kuso Wiek : 13 lat Domena : Kasa : 19.200$ Bakugany: Delta Dragonoid[340G] Dryoid[700G] Helios MK2[800G] Alpha Hydranoid Avior[900G]
Supermoce Drago: Mega Strzał Dragonoida(Mega Strzał): Dodaje 200 punktów mocy do Drago Potęga Smoka: Dodaje 50 punktów mocy do Drago Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Delta Dragonoida Delta Dragonoid: Dodaje 200 punktów mocy do Delta Dragonoida Ściana Wybuchu: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy
Syntezy Supermocy Extremalny strzał Dragonoid (Mega Strzał , Extremalny Strzał): Dodaje 200 punktów mocy do Drago.
--------------------------------------------------------------------
Supermoce Dryoid: Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi Ostrze Płomienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi Tarcza Marsa: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi Egzo Prędkość: Przeciwnik nie może atakować draoida Lustro Gai: Odbija atak przeciwnika z 3 krotnie większą siłą Miecz Transu: Bardzo spowalnia przeciwnika
Syntezy Supermocy Płochliwa Ważka: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi Geki Piaskowy Potwór: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida Ostrze Promienia: Dodaje 300 punktów Dryoidowi Podwójny Miecz: Dodaje 600 punktów mocy Dryoidowi Światło Wściekłości: Dodaje 400 punktów mocy Dryoidowi Geki Bariera Pyłu: Dodaje 300 punktów Dryoidowi i odejmuje tyle samo przeciwnikowi
-----------------------------------------------------------------
Supermoce Heliosa: Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i daje 300 punktów mocy Heliosowi MK2 Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi Działo wzrostu Chaosu : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2 Smocza Pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2 Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2 FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie Działo Raganroka (Laguna Rock Cannon/Rang Rock Cannon/Quanark Cannon): Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2 Hiper Działo Chaosu: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2 Tarcza Czeluści: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana Wirujący Impuls: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi Wyładowanie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2 Przeładowanie: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika
-----------------------------------------------------------
Supermoce Hydranoida: Trójząb Zniszczenia: Odejmuje 300 punktów przeciwnikowi Koszmar Indygo: Dodaje 300 punktów Alpha Hydranoidowi Atak Światła Chaosu: Odejmuje przciwnikowi 200 punktów i dodaje 100 punktów Alpha Hydranoidowi Tarcie Zniszczenia: Zmniejsza moc przeciwnika do 0 Ostateczne Zniszczenie:zmniejsza moc przeciwnika do 0
Syntezy supermocy: Ostateczny Cios: Dodaje 100 punktów Alpha Hydranoidowi Działo zniszczenia: Odejmuje 200 punktów przeciwnikowi
---------------------------------------------------------
Supermoce Aviora: Wielki Herkules: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika na Aviora Zbroja Ofensywy: Anuluje karte supermocy przeciwnika i dodaje Aviorowi 300 punktów mocy Elektryczny Łańcuch: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi Skowyt Wiatru: Anuluje karte otwarcia Okrzyk Bitewny: Anuluje karte supermocy przeciwnika i blokuje nastepne Działo Ifryta: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi
--------------------------------------------------------------------------
Karty Otwarcia Reaktor Pyrusa: Dodaje 200pkt i odejmuje tyle samo przeciwnikowi Reaktor Subterry: dodaje 200pkt i odejmuje tyle samo przeciwnikowi
|